Música 3º E. Primaria




AULA DE MÚSICA 3º PRIMARIA

CPR SAN FERMÍN VIGO



Ola nenos e nenas! Neste blog deixo vídeos e fichas de repaso dos temas que traballamos durante este curso.  O correo para enviar os traballos é:    mariafernandezlamela@gmail.com

   

3º TRIMESTRE

Lembra que as bandas sonoras son as melodías e efectos de son que ten unha película, un videoxogo, unha obra de teatro.... A banda sonora pode ser orixinal ( composta específicamente para ese espectáculo) ou pode adaptar obras xa compostas. Os compositores teñen en conta os sentimentos ou sensacións que queren transmitir en cada momento da película á hora de escribir a música, polo que elixirán diferentes estilos ou xéneros musicais ( clásico, folk, rock, jazz....) , diferente tempo (velocidade), cambios na intensidade ( pp, ff, crescendo...) e diferentes combinacións de  instrumentos.

Hai BSO ( bandas sonoras orixinais) moi exitosas que axiña as relacionamos con escenas da película para a que foron compostas . Proba a adiviñar as do exercicio seguinte. 

EXERCICIO BANDAS SONORAS

Seguimos aprendendo sobre música tradicional galega. Visualiza este vídeo e non dubides en preguntar os nomes dos instrumentos que non lembres. Recorda que tamén usan utensilios coma culleres, latas, tixolas.... para acompañar as melodías e cantos.

     


EXERCICIO INSTRUMENTOS TRADICIONAIS



2º TRIMESTRE

NOTAS


Exercicio notas musicais

COMPASES



EXERCICIO FIGURAS E COMPASES

MATICES DE INTENSIDADE


                                                                                    Diminuendo=Decrescendo

EXERCICIO MATICES INTENSIDADE

Música tradicional



Aprende a canción A pita Podeira, que interpretarán no concerto ao que asistiredes proximamente
A PITA PODEIRA


REPASO 1º TRIMESTRE

O correo para enviar os traballos é:  mariafernandezlamela@gmail.com

Figuras e silencios


Clasificación de instrumentos


Aquí tedes un vídeo de repaso dos instrumentos de corda.




Vídeo sobre instrumentos de vento







Repasamos compases





No hay comentarios:

Publicar un comentario